FAQ

Brothers' War release

We hebben toestemming gekregen om tijdens de release van Brothers' War (BRO) producten al voor de releasedatum van 18 november te versturen of klaar te zetten voor klanten!

Het zal daardoor anders gaan dan normaal. Zo beginnen we een stuk eerder met het klaarzetten en wegbrengen van voorverkoopbestellingen, zodat de voorverkoopbestellingen veel vroeger dan gebruikelijk en-route kunnen gaan! Het wordt daarom in bepaalde gevallen vanaf de middag van 9 november wat lastiger om meestuur-bestellingen nog bij niet-verzonden bestellingen te voegen. Mocht je nog iets willen bestellen zodat je de bestelling kunt bij laten voegen aan een eerder geplaatste bestelling en besparen op verzendkosten, is het goed om rekening te houden met het volgende:

Bestellingen met sealed BRO product maar geen losse BRO kaarten
We beginnen vanaf de middag van 9 november met het afhandelen van bestellingen met sealed BRO product (maar geen losse kaarten) zodat we 10 en 11 november kunnen beginnen met het verzenden en klaarzetten van de bestellingen. Mocht je nog iets willen bestellen om bij te laten voegen bij een voorverkoopbestelling, kun je jouw bestelling het best 9 november voor 16:00 plaatsen.

Bestellingen met losse BRO kaarten
Omdat er meer tijd nodig is voor het sorteren en verzamelen van losse kaarten verwachten we dat we niet alle bestellingen 11 november al te kunnen afhandelen. We gaan ons best doen bestellingen met losse kaarten uit Brothers' War zo snel mogelijk af te handelen (met een maximale afhandeldatum van 16 november, alsnog twee dagen voor de release!). Voor klanten die hun bestelling graag zo snel mogelijk willen ontvangen of bijv. op 11 of 12 november tegelijkertijd willen ophalen met hun bestelling met sealed product, hebben we het wel mogelijk gemaakt om een voorkeursdatum op te geven, zodat we kunnen proberen een bestelling prioriteit te geven. Open jouw bestelling in het bestellingenoverzicht op onze website om een voorkeursdatum op te geven. Onder alle bestellingen met een flexibele afhandeldatum verloten we nog extra prijzen, als dank voor de flexibiliteit!

Meestuurbestellingen
Heb je zowel een bestelling met losse BRO kaarten en een bestelling met BRO sealed product, wordt de een bij de ander gevoegd als meestuurbestelling en wil je de bestelling z.s.m. ontvangen of ophalen, dan is het belangrijk dat je de voorkeursdatum van een van de bestelling opgeeft. We proberen in dat geval al jouw bestellingen prioriteit te geven.

Dit is de eerste keer dat we alle voorverkoopproducten voor de releasedatum mogen leveren aan klanten en we zien het als mogelijkheid om onze service te kunnen verbeteren door eerder te leveren dan concurrenten. Het opgeven van een voorkeursdatum is daar onderdeel van. We proberen deze service voor de volgende release duidelijker te maken en beter te ondersteunen.

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Om te kunnen bestellen, meld je je eerst aan rechtsboven aan de pagina. Heb je nog geen account bij ons dan kan je je eerst inschrijven. Deze optie vind je ook rechtsboven aan de pagina. Vervolgens zijn onze producten te vinden in de webshop. Natuurlijk kan je ook gebruik maken van onze handige instant search zoekfunctie (geeft resultaten tijdens het typen).

Kan ik kaarten toevoegen aan een bestelling?

Het is mogelijk om een extra bestelling te plaatsen en die te laten meesturen met je eerdere bestelling als we die nog niet hebben verzameld en verzonden. Je kiest dan voor 'Meesturen' als verzendmethode. Op die manier worden de 2 bestellingen als 1 geheel beschouwd en betaal je nooit te veel verzendkosten.

Kan ik al een bestelling plaatsen voor ik mijn winkeltegoed heb ontvangen?

Je kan alvast een bestelling plaatsen en kiezen voor bankoverschrijving als betaalmethode. Wanneer we je kaarten hebben ontvangen en verwerkt, wordt het winkeltegoed bijgeschreven op je account en ontvang je van ons bericht hierover. Vervolgens kan je de bestelling openen vanuit het overzicht 'Bestellingen' op onze site en het winkeltegoed aanwenden als (deel)betaling voor de bestelling.

Hoe bestel ik foil kaarten?

Als je klikt op een kaartnaam, verschijnt een venster waar je zowel foil als non-foil kaarten kan toevoegen aan je verlanglijstje.

Hoe werkt het verlanglijstje?

Je kan aan het verlanglijstje ook kaarten toevoegen die we op dit moment niet op voorraad hebben. Bij het afrekenen, in het winkelmandje, zullen alleen die kaarten worden meegenomen van je verlanglijstje die we wel op voorraad hebben en wordt melding gemaakt van de kaarten die we niet op voorraad hebben. Wat niet op voorraad is, blijft op je verlanglijstje staan en wordt niet meegenomen in het totaalbedrag van de bestelling.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

  • Bestelling Nederland België
    Brievenbuspost t/m 20 gram (5 kaarten)  € 1,25  € 9,95
    Brievenbuspost t/m 50 gram (20 kaarten)  € 2,40  € 9,95
    Brievenbuspost t/m 100 gram (46 kaarten)  € 3,55  € 9,95
    Brievenbuspost t/m 350 gram (176 kaarten)  € 4,70  € 9,95
    Brievenbuspost t/m 2 kg (1.000 kaarten)  € 5,25  € 9,95
    Pakket PostNL of verzekerde envelop  € 6,95 (tot 30 kg)  
    Pakket PostNL aangetekend en verzekerd  € 7,95  € 9,95 (tot 30 kg) 

 

 

 

 

 

NB Als gevolg van nieuwe internationale regels m.b.t. het versturen van goederen mogen wij bestellingen naar het buitenland uitsluitend nog met barcode versturen!

Betalen

Hoe kan ik betalen?

In je winkelmandje kan je kiezen voor betaling met iDeal of per bankoverschrijving. Je ontvangt van ons een mail met daarin de nodige gegevens. Het totaalbedrag van de bestelling kan je in geval van bankoverschrijving overmaken op bankrekening NL15 KNAB 0723 9079 19 ten name van Magicers.nl (BIC: KNABNL2H) onder vermelding van het ordernummer.

Wat kan ik doen als mijn iDeal-betaling niet succesvol is afgerond?

Het is mogelijk om de iDeal transactie opnieuw te starten (en opnieuw een bank te kiezen). Je gaat daarvoor naar het onderdeel 'Bestellingen' (onder ons logo tussen 'Instellingen' en 'Loten') en klikt daar op de bestelling die je wilt betalen. Onderaan de bestelling staan de opties voor betaling.

Hoe betaal ik met winkeltegoed?

Dit gebeurt automatisch als je een bestelling plaatst. Het winkeltegoed wordt dan in mindering gebracht op het totaal van de bestelling. Had je meer winkeltegoed dan het totaalbedrag van de bestelling, dan blijft het restant van het winkeltegoed staan voor een volgende bestelling. Het is ook mogelijk om een eerdere bestelling te betalen met winkeltegoed vanuit het overzicht 'Bestellingen' op onze site.

Waarom heeft mijn bestelling de status niet betaald, terwijl ik wel degelijk betaald heb?

Heb je betaald per bankoverschrijving, dan zit er altijd enige tijd tussen het moment dat je de bankoverschrijving hebt voltooid en het moment dat wij de betaling in ons systeem hebben verwerkt. Dit is het gevolg van de niet-gelijktijdige verwerking van de betaling door banken enerzijds en het handmatig controleren van betalingen die per bankoverschrijving zijn gedaan door ons anderzijds.
Heb je betaald met iDeal en is deze betaling succesvol voltooid, laat het ons dan even weten als je bestelling desondanks niet de status betaald heeft.

Verzending

Hoe snel levert Magicers.nl?

Wij verzenden de bestellingen op werkdagen nog dezelfde dag wanneer we de betaling voor 16.00 uur via iDeal of op onze bankrekening hebben ontvangen. We maken voor de levering gebruik van de diensten van PostNL. Betalingen door Nederlandse banken worden uitsluitend op werkdagen en met een vertraging van enige uren verwerkt. Bij betalingen vanuit het buitenland (Europese bankoverschrijving) duurt de verwerking ongeveer 1 à 2 werkdagen.

Hoe worden de kaarten verzonden?

De kaarten gaan in plastic zakjes en worden met de lijmlaag van het zakje afgesloten om te voorkomen dat de kaarten gaan schuiven. De kaarten gaan vervolgens in een bubbelenvelop voor verzending.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Het is elke werkdag (en in het weekend tijdens evenementen) mogelijk om geplaatste bestellingen op te halen tussen 11.00 en 17.00 uur. Je kiest hiervoor bij het plaatsen van je bestelling voor de verzendmethode ophalen in Gouda. Nadat we je betaling hebben ontvangen, staat je bestelling binnen 24 uur (op werkdagen) voor je klaar en laten we je weten dat je deze kunt komen ophalen. 

Condities van de kaarten

Tenzij anders vermeld is de conditie van kaarten met het moderne card frame (vanaf 8th Edition en Mirrodin) near mint tot mint. Kaarten met het oude card frame (Scourge en eerder) zijn excellent tot mint. Je vindt hier meer informatie over condities van kaarten.

Mijn gegevens

Hoe wijzig ik mijn adres en/of wachtwoord?

Dit is vastgelegd in de 'Instellingen'. Deze vind je terug onder onder ons logo, links van 'Bestellingen' en 'Loten', wanneer je bent ingelogd.

Waar kan ik mijn loten terugvinden?

De loten zijn digitaal en raadpleeg je, samen met informatie over onze huidige loterij, in het onderdeel 'Loten', rechts van 'Instellingen' en 'Bestellingen', wanneer je bent ingelogd. Je doet automatisch mee met de loterij en hoeft hier dus zelf niets voor te doen.

Contact

Hoe kan ik in contact komen met jullie?

Dit kan je doen door een bericht te sturen of door een mail te sturen naar info@magicers.nl. Wij streven er altijd naar om binnen 24 uur antwoord te geven. We zijn telefonisch bereikbaar op het nummer (+31) 085 002 00 48 (bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 11.00 tot 17.30 uur).

Inloggen of Registreren