FAQ

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Om te kunnen bestellen, meld je je eerst aan rechtsboven aan de pagina. Heb je nog geen account bij ons dan kan je je eerst inschrijven. Deze optie vind je ook rechtsboven aan de pagina. Vervolgens zijn onze producten te vinden in de webshop. Natuurlijk kan je ook gebruik maken van onze handige instant search zoekfunctie (geeft resultaten tijdens het typen).

Kan ik kaarten toevoegen aan een bestelling?

Het is mogelijk om een extra bestelling te plaatsen en die te laten meesturen met je eerdere bestelling als we die nog niet hebben verzameld en verzonden. Je kiest dan voor 'Meesturen' als verzendmethode. Op die manier worden de 2 bestellingen als 1 geheel beschouwd en betaal je nooit te veel verzendkosten.

Kan ik al een bestelling plaatsen voor ik mijn winkeltegoed heb ontvangen?

Je kan alvast een bestelling plaatsen en kiezen voor bankoverschrijving als betaalmethode. Wanneer we je kaarten hebben ontvangen en verwerkt, wordt het winkeltegoed bijgeschreven op je account en ontvang je van ons bericht hierover. Vervolgens kan je de bestelling openen vanuit het overzicht 'Bestellingen' op onze site en het winkeltegoed aanwenden als (deel)betaling voor de bestelling.

Hoe bestel ik foil kaarten?

Als je klikt op een kaartnaam, verschijnt een venster waar je zowel foil als non-foil kaarten kan toevoegen aan je verlanglijstje.

Hoe werkt het verlanglijstje?

Je kan aan het verlanglijstje ook kaarten toevoegen die we op dit moment niet op voorraad hebben. Bij het afrekenen, in het winkelmandje, zullen alleen die kaarten worden meegenomen van je verlanglijstje die we wel op voorraad hebben en wordt melding gemaakt van de kaarten die we niet op voorraad hebben. Wat niet op voorraad is, blijft op je verlanglijstje staan en wordt niet meegenomen in het totaalbedrag van de bestelling.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

  • Bestelling Nederland België
    Brievenbuspost t/m 20 gram (5 kaarten) € 1,35 € 10,50
    Brievenbuspost t/m 50 gram (20 kaarten) € 2,60 € 10,50
    Brievenbuspost t/m 100 gram (46 kaarten) € 4,40 € 10,50
    Brievenbuspost t/m 350 gram (176 kaarten) € 4,40 € 10,50
    Brievenbuspost t/m 2 kg (1.000 kaarten) € 5,25 € 10,50
    Pakket PostNL of verzekerde envelop € 7,50 (tot 30 kg)
    Pakket PostNL aangetekend en verzekerd € 8,50 € 10,50 (tot 30 kg)

 

 

 

 

 

NB Als gevolg van nieuwe internationale regels m.b.t. het versturen van goederen mogen wij bestellingen naar het buitenland uitsluitend nog met barcode versturen!

Betalen

Hoe kan ik betalen?

In je winkelmandje kan je kiezen voor betaling met iDeal of per bankoverschrijving. Je ontvangt van ons een mail met daarin de nodige gegevens. Het totaalbedrag van de bestelling kan je in geval van bankoverschrijving overmaken op bankrekening NL15 KNAB 0723 9079 19 ten name van Magicers.nl (BIC: KNABNL2H) onder vermelding van het ordernummer.

Wat kan ik doen als mijn iDeal-betaling niet succesvol is afgerond?

Het is mogelijk om de iDeal transactie opnieuw te starten (en opnieuw een bank te kiezen). Je gaat daarvoor naar het onderdeel 'Bestellingen' (onder ons logo naast 'Instellingen') en klikt daar op de bestelling die je wilt betalen. Onderaan de bestelling staan de opties voor betaling.

Hoe betaal ik met winkeltegoed?

Dit gebeurt automatisch als je een bestelling plaatst. Het winkeltegoed wordt dan in mindering gebracht op het totaal van de bestelling. Had je meer winkeltegoed dan het totaalbedrag van de bestelling, dan blijft het restant van het winkeltegoed staan voor een volgende bestelling. Het is ook mogelijk om een eerdere bestelling te betalen met winkeltegoed vanuit het overzicht 'Bestellingen' op onze site.

Waarom heeft mijn bestelling de status niet betaald, terwijl ik wel degelijk betaald heb?

Heb je betaald per bankoverschrijving, dan zit er altijd enige tijd tussen het moment dat je de bankoverschrijving hebt voltooid en het moment dat wij de betaling in ons systeem hebben verwerkt. Dit is het gevolg van de niet-gelijktijdige verwerking van de betaling door banken enerzijds en het handmatig controleren van betalingen die per bankoverschrijving zijn gedaan door ons anderzijds.
Heb je betaald met iDeal en is deze betaling succesvol voltooid, laat het ons dan even weten als je bestelling desondanks niet de status betaald heeft.

Verzending

Hoe snel levert Magicers.nl?

Wij verzenden de bestellingen op werkdagen nog dezelfde dag wanneer we de betaling voor 15.00 uur via iDeal of op onze bankrekening hebben ontvangen. We maken voor de levering gebruik van de diensten van PostNL. Betalingen door Nederlandse banken worden uitsluitend op werkdagen en met een vertraging van enige uren verwerkt. Bij betalingen vanuit het buitenland (Europese bankoverschrijving) duurt de verwerking ongeveer 1 à 2 werkdagen.

Hoe worden de kaarten verzonden?

De kaarten gaan in plastic zakjes en worden met de lijmlaag van het zakje afgesloten om te voorkomen dat de kaarten gaan schuiven. De kaarten gaan vervolgens in een bubbelenvelop voor verzending.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Het is elke werkdag (en in het weekend tijdens evenementen) mogelijk om geplaatste bestellingen op te halen tussen 11.00 en 17.00 uur. Je kiest hiervoor bij het plaatsen van je bestelling voor de verzendmethode ophalen in Gouda. Nadat we je betaling hebben ontvangen, staat je bestelling binnen 24 uur (op werkdagen) voor je klaar en laten we je weten dat je deze kunt komen ophalen. 

Condities van de kaarten

Tenzij anders vermeld is de conditie van kaarten met het moderne card frame (vanaf 8th Edition en Mirrodin) near mint tot mint. Kaarten met het oude card frame (Scourge en eerder) zijn excellent tot mint. Je vindt hier meer informatie over condities van kaarten.

Mijn gegevens

Hoe wijzig ik mijn adres en/of wachtwoord?

Dit is vastgelegd in de 'Instellingen'. Deze vind je terug onder onder ons logo, links van 'Bestellingen', wanneer je bent ingelogd.

Contact

Hoe kan ik in contact komen met jullie?

Dit kan je doen door een bericht te sturen of door een mail te sturen naar info@magicers.nl. Wij streven er altijd naar om binnen 24 uur antwoord te geven. We zijn telefonisch bereikbaar op het nummer (+31) 085 002 00 48 (bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 14.00 tot 16.00 uur).

Inloggen of Registreren